Виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola пропонує керівництву "Реала" 80 мільйонів євро на рік за те, щоб привласнити свою назву стадіону "Сантьяго Бернабеу".
Раніше повідомлялося, що мадридці вели переговори з компанією Microsoft, однак сторони не досягли остаточної домовленості про співпрацю. Microsoft пропонував за своє найменування 50 мільйонів євро, повідомляє El Mundo Deportivo. "Королівський клуб" на чолі з президентом Флорентіно Пересом давно шукає спонсора, здатного вкласти в ремонт і реконструкцію "Сантьяго Бернабеу". Витрати на проведення робіт оцінюються згідно з різними джерелами, в суму від 350 до 550 мільйонів євро. Coca-Cola є одним з 13 спонсорів іспанського клубу.
0 коментарів