Консалтингове агентство Brand Finance склала рейтинг найдорожчих футбольних брендів 2014 року.
"
Баварія" як і раніше залишається найкращим клубом за вартістю бренду, який оцінюється в 896 мільйонів доларів. Далі йдуть "
Реал", чий бренд подорожчав на 147 мільйонів, і "Манчестер Юнайтед", який втратив в ціні на 98 мільйонів у порівнянні з минулим роком.
Перша десятка найдорожчих футбольних брендів 2014 року виглядає так:
1 (1). "Баварія" - 896 мільйонів доларів (860 млн - вартість в минулому році)
2 (3). "Реал" - 768 млн (621)
3 (2). "Манчестер Юнайтед" - 739 млн (837)
4 (4). "
Барселона" - 622 млн (572)
5 (8). "Манчестер Сіті" - 510 млн (332)
6 (6). "Арсенал" - 505 млн (410)
7 (5). "
Челсі" - 502 млн (418)
8 (7). "Ліверпуль" - 469 млн (361)
9 (10). "Боруссія" Дортмунд - 327 млн (260)
10 (24). "ПСЖ" - 324 (85)
0 коментарів